Schudły mi nogi – jak to zrobiłam? | dowlaszpaula

Kochani, dodając to zdjęcie na instagram dostałam naprawdę dużo pytań jak ja to zrobiłam, że „tak schudłam z nóg”. Zrzuciłam jak na razie 6kg i widzę np. mniejszy brzuch ale nogi wydawały mi się takie same, no ale skoro tyle z Was to zauważyło to może coś w tym jest! Po pozytywnej ankiecie na instastories postanowiłam napisać co i jak ćwiczę na swoje kopytka.

Z wielu treningów wybrałam to co lubię, i wyszło takie moje małe „combo”. Totalnie nie wiedziałam jak się zabrać za pisanie tego tekstu ale postanowiłam, że wrzucę filmiki i napiszę które dokładnie ćwiczenia wykonuję, także do dzieła.

Ćwiczenia na nogi :


* rowerek stacjonarny i stepper – to im zawdzięczam największą poprawę mojego całego ciała.

* ćwiczę z kettlebell: – swing
                                   – clean (podrzuty)
                                   – przysiady
* ćwiczenia z YT| TEN FILMIK | –  ( 3 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 1:36, 3:05, 4:36
                               | TEN FILMIK | – ( 2 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 0:32, 2:30
                               | TEN FILMIK | – ( 4 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 0:27, 1:25, 3:23, 8;27
                               | TEN FILlMIK | – ( 2 ćwiczenia) ćwiczenia zaczynające się w 4:10, 7:36
           11 ćwiczeń – każde robię po 25 powtórzeń ( to jedna seria) i powtarzam 7/10 razy serie 🙂
 
 
    Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam wyjaśniłam co ćwiczę na nogi, starałam się rozpisać to jak najbardziej jasno. Te ćwiczenia wykonuję już od dłuższego czasu, bo ten plan ułożyłam sobie w sierpniu. Pomału i do celu!

Post Author: Paula Dowlasz

24 thoughts on “Schudły mi nogi – jak to zrobiłam? | dowlaszpaula

    Mondro

    (12 stycznia 2018 - 13:47)

    To ja sobie poszukam u Ciebie coś na brzuch, bo na kopytka nie narzekam 😉 Ale jeśli wolno mi się przyczepić, to strasznie niewyraźne masz zdjęcie główne na blogu- ciężko coś przeczytać.

    Zwykła Matka

    (12 stycznia 2018 - 13:47)

    Mi nogi schudły po rolkach 🙂 Całe lato jeździłam!

    Klayudia

    (13 stycznia 2018 - 08:42)

    Super ! Od dawna szukałam dobrych ćwiczeń na nogi – spróbuje twoje 🙂

    Sandra Kurzawa

    (13 stycznia 2018 - 08:42)

    Podziwiam za wytrwalosc i chec do cwiczen 😉 tez lubie sie poruszac nawet w ciazy cwiczylam. Ale teraz z maluszkiem to troche czasu mi brakuje

    Nasze Bąbelkowo

    (14 stycznia 2018 - 08:10)

    U mnie na nogi i pośladki idealnie sprawdziły się boczne nożyce (po 1000 powtórzeń dziennie na jedną nogę) i ćwiczenia izometryczne.

    Zołza z kitką.

    (14 stycznia 2018 - 08:10)

    U mnie świetnie sprawdzają się treningi Blogilates – teraz tylko muszę poszukać sposobów, jak wyszczuplić łydki: mam je dość masywne, wolałabym "coś" bardziej kobiecego 😉

    EMILIA WAWRZONKOWSKA

    (14 stycznia 2018 - 08:10)

    Gratuluje wytrwałości:)

    Natalia Bielawska

    (14 stycznia 2018 - 13:09)

    Jedno z najlepszych ćwiczeń na nogi – bieganie! Pięknie wysmukla nogi

    momontop

    (14 stycznia 2018 - 13:09)

    U mnie sprawa wygląda na odwrót, mam nogi jak patyczki 😉

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:15)

    🙂

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:15)

    :-))

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:16)

    Super :-)!

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:17)

    :-))

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:18)

    :-))

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:20)

    :-))

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:21)

    :-))

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:24)

    Kurczę ale to chyba tylko w telefonie, bo na komputerze widać dobrze 🙂 Ale jestem w trakcie robienia nowego nagłówka 😛

    Paula Dowlasz

    (14 stycznia 2018 - 13:25)

    🙂

    moniowiec

    (15 stycznia 2018 - 05:43)

    Niestety na kompie też, za dużo jest tekstu.

    Ania

    (15 stycznia 2018 - 05:43)

    Nogi to dość problematyczny obszar do schudnięcia dla kobiety. Gratuluję samozaparcia ! Napisz jeszcze co jadasz, bo dieta to 70 % sukcesu 🙂

    TosiMama

    (15 stycznia 2018 - 05:43)

    No, to ja z tych porad bardzo chętnie skorzystam!

    MamNaToOko Blog

    (16 stycznia 2018 - 07:20)

    A może wiesz co zrobić by "powiększyć" łydki? Odwieczny problem to zbyt chuda łydki właśnie. Próbowałam ćwiczyć mięśnie ale z marnym skutkiem…

    Anonimowy

    (23 stycznia 2018 - 20:49)

    Hello! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting
    a new project in a community in the same niche. Your blog
    provided us useful information to work on. You have done a wonderful job!

    Be-Active.pl

    (5 marca 2018 - 08:45)

    Stepper działa cuda – to prawda 🙂 Sama zawdzięczam mu niemałą metamorfozę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *