FIT PASTA – pomysł na …

FIT PASTA – czyli mój ulubiony dodatek do śniadania, kolacji a czasem nawet jem ją na obiad! Taką fit pastę możecie zrobić na milion sposobów używając np. awokado, łososia, makreli, tuńczyka, szczypiorku, jajka, papryki, szynki itp. Kiedyś za czasów gdy mój brzuch leżał na moich kolanach a ja nie liczyłam kalorii moją ulubioną pastą była taka z żółtym serem, majonezem i czosnkiem teraz pojawia się ona kilka razy do roku na grillu i muszę Wam się przyznać, że już mi nie smakuję! Dzisiejszy „przepis” jest bardziej pomysłem bo nic nadzwyczajnego nie odkryłam, ale często pytacie o to jak ja ją robię a więc przedstawiam Wam (moją ulubioną wersję) FIT PASTA!

 

FIT PASTA:

  • 3 ugotowane na twardo jajka
  • puszka tuńczyka
  • 250g chudego twarogu
  • mała cebula
  • dużo szczypioru
  • sól himalajska
  • pieprz ziołowy
  • łyżka jogurtu naturalnego

 

Wszystko wrzucamy do jednej miski (kocham dania jednogarnkowe/jednomiskowe) i widelcem bardzo mocno mieszamy. Jajka wcześniej drobno kroimy albo można je „ugnieść praską do czosnku”. Dla mnie wystarcza sól himalajska i pieprz ziołowy ale oczywiście dobór przypraw zależy od każdego indywidualnie.

Post Author: Paula Dowlasz

5 thoughts on “FIT PASTA – pomysł na …

    Dla mnie taka pasta może być codziennie. Najbardziej lubię ser z dodatkiem dużej ilości szczypiorku. Super!! Miłego dnia. Pozdrawiam

    Klaudia

    (9 maja 2018 - 09:14)

    Uwielbiam tego typu pasty. Dzięki za inspirację na weekedowe śniadania 😉 Pozdrawiam

    krystynabozenna

    (9 maja 2018 - 09:49)

    Pyszna ta pasta , zjadłabym 🙂

    Pomysłowa

    (9 maja 2018 - 15:25)

    O, spróbuję sobie ją jutro zrobić. Mam ochotę na jakąś dobrą pastę do kanapek, a ta zapowiada się naprawdę nieźle 🙂

      Paula Dowlasz

      (10 maja 2018 - 08:48)

      Spróbuj koniecznie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *