Bądź FIT nie FAT

Ostatnio dostaje naprawdę dużo wiadomości z zapytaniem „jak być fit do wakacji?” i nie wiem czy jesteście tego świadomi, że wakacje zaczynają się za dwa dni. A więc z przykrością muszę Wam oznajmić, że do wakacji fit formy już nie zrobicie ale każdy moment jest dobry aby zacząć walczyć o siebie. Odchudzanie to nie jest szybki proces, nie ma to jednej cudownej tabletki ani przykładowego menu. Odchudzanie to czas, poświęcenie i motywacja ale jeżeli chcesz to na pewno Ci się uda.

Pytacie się często o porady, triki albo jakieś życiowe haki dzięki którym zniknie nam oponka z brzucha a więc mam dla Was dzisiaj OSIEM porad (które pewnie już znacie) jak stać się FIT!

 

  1. Nie jedz w pośpiechu – siądź i zjedz posiłek skupiając się tylko na nim. Nie oglądaj telewizji, nie czytaj gazety i nie scrolluj instagrama.
  2. Zapisuj wszystko co jesz. Na samym początku „ogarniania” talerza zapisywanie naprawdę się przydaję. Jest to trochę uciążliwe ale dzięki temu po tygodniu zobaczysz jak idzie Twoja dieta.
  3. Kontroluj przekąski – nawet jeżeli wydaje Ci się, że szklanka słodkiego napoju czy małe ciastko nie zniszczą Twojej diety to warto mieć wszystko pod kontrolą. Czasami nie świadomie jemy przekąski które bardzo podbijają nasze kalorie w danym dniu.
  4. Zamień słodycze na owoce- często dietetycy przestrzegają nas przed owocami ale według mnie lepiej sięgnąć po jabłko nawet o 20:00 niż zajadać się ciasteczkami.
  5. Używaj ostrych przypraw – nie wiem czy wiesz ale nawet jedna mała łyżeczka pieprzu cayenne w Twoim ulubionym daniu wpłynie bardzo korzystnie na Twoją przemianę materii?
  6. Przygotuj sobie drugie śniadanie w domu – dzięki temu będziesz wiedziała co jesz i nie wrzucisz w siebie ukrytych kalorii. No i oszczędzisz pieniądze – super sprawa co nie?
  7. Zamień duży talerz na mały – dzięki temu będziesz jeść mniejsze porcje.
  8. Najważniejsze pij dużo wody! Pamiętaj, że aby pozbyć się wody z organizmu musimy pić wodę. Już po tygodniu picia wody zobaczysz efekty na swojej skórze.

 

Zapraszam na moją FIT waleczną grupę –> Walczymy o lepsze ciało! ChzD 🙂 <–

 

Post Author: Paula Dowlasz

22 thoughts on “Bądź FIT nie FAT

    Kasia

    (20 czerwca 2018 - 10:42)

    Bardzo dobre rady chetnie je zastosuje może u mnie podziałają

      Paula Dowlasz

      (20 czerwca 2018 - 21:40)

      Zachęcam 😉

    Karolina

    (20 czerwca 2018 - 10:51)

    Nie rozumiem osób, które odchudzają się specjalnie na wakacje. Nie patrzą na to, co jedzą przez całą jesień, zimę, a dopiero na wiosnę, gdy zaczyna się o tym więcej mówić, nagle się budzą i zaczynają być fit i liczą na wielką zmianę w bardzo szybkim czasie.

    Agata

    (20 czerwca 2018 - 11:01)

    Niełatwe to wszystko, choć niby takie proste, ale wymaga uważności i planowania. Dzięki za motywację 🙂

      Paula Dowlasz

      (20 czerwca 2018 - 21:40)

      Nie ma za co dziękować! <3 Zapraszam do mojej grupy na FB tam walczymy o lepsze ciałka!

    Magda j

    (20 czerwca 2018 - 11:59)

    Super efekty , gratuluje wytrwałości i motywacji 😊 śledzę twojego bloga od ponad roku i muszę powiedzieć ze dodaje motywacji !! Ja jestem mama 3 tygodniowej Elli i właśnie po mału planuje powrót do formy , przytyło mi się ponad 20 kg i chce je rozsądnie zgubić . Czy mogę się przyłączyć do twojej grupy ?

      Paula Dowlasz

      (20 czerwca 2018 - 21:39)

      Oczywiście, zapraszam 🙂

    Delicious Beauty

    (20 czerwca 2018 - 12:27)

    Na szczęście nie mam problemu z masą ciałą 🙂

      Paula Dowlasz

      (20 czerwca 2018 - 21:40)

      SUPER!!! 🙂

    Bookendorfina Izabela Pycio

    (20 czerwca 2018 - 18:16)

    U mnie sprawdziło się zapisywanie tego, co zjadłam, od razu wyszło szydło z worka. 🙂

      Paula Dowlasz

      (20 czerwca 2018 - 21:40)

      To jest świetny sposób :-). U mnie za to zmiana talerzy na mniejsze – serio!

    olka

    (26 czerwca 2018 - 17:23)

    a jak !

    Szarość gwiazd

    (6 lipca 2018 - 08:07)

    Podjadanie owoców i warzyw stosuje od dawna.problem mam z podjadaniem na mieście. Zapominam jeść, więc często coś kupuje żeby przekąsic skoro już czuję głód. Muszę nad tym popracować.

    Olga Kłos

    (6 lipca 2018 - 08:20)

    Ostatnio przestałam pić wodę. Muszę to naprawić. Ale co najważniejsze, przestałam obsesyjnie się ważyć (codziennie), ważę się teraz raz w tygodniu. 15kg przede mną do utraty! Na razie straciłam 6,5…

    matka testerka

    (6 lipca 2018 - 08:41)

    Stosuję się do wszystkich wymienionych przez Ciebie zasad, u mnie problemem jest jednak brak czasu na regularne ćwiczenia. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się to zmienić 🙂

    matka testerka

    (6 lipca 2018 - 08:57)

    Stosuję się do wszystkich wskazanych przez Ciebie porad. U mnie problemem jest jednak brak czasu na regularne ćwiczenia, mam jednak nadzieję, że uda mi się z tym zawalczyć 🙂

      Paula Dowlasz

      (6 lipca 2018 - 09:33)

      Ćwiczenia są bardzo ważne, i warto chociaż 3 razy w tygodniu ćwiczyć 🙂

    Danka

    (6 lipca 2018 - 09:49)

    Na szczęście akceptuje moje FAT, a najważniejsze, że i mąż akceptuje. Ćwicze jednak dla lepszej kondycji, w moim wieku ju z trzeba o nia dbać:-)

      Paula Dowlasz

      (6 lipca 2018 - 09:51)

      🙂

    Beata Herbata

    (16 lipca 2018 - 09:38)

    Dobre porady. Wszystko jest możliwe choć bycie fit to styl życia na dłużej 😉

      Paula Dowlasz

      (16 lipca 2018 - 09:42)

      Oj tak, zgadzam się z tym.

    Bookendorfina Izabela Pycio

    (31 lipca 2018 - 08:48)

    Warto stosować się do tych rad. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *