Jak zacząć ćwiczyć? | porady na cały tydzień

Dziewięć kroków do tego aby zacząć ćwiczyć ale… z przymrużeniem oka i na wesoło!

1.Postaw sobie cel aby zacząć ćwiczyć.  Pamiętaj cel ma być dopasowany do Twoich możliwości, nie możesz szaleć! Jeżeli Twoim osiągnięciem jest zrobienie 100 przysiadów to ustal cel 150 przysiadów, potem 200 i tak dalej. Nie wyrywaj się i nie próbuj zrobić 500 przysiadów bo zwyczajnie nie uda Ci się to i stracisz wolę walki – a tego stracić nam nie wolno!

2. Wygłupiaj się! Chyba każda z nas miała taki dzień, że chciało jej się poruszać ale tak zupełnie inaczej! Puść sobie muzykę jaką tylko lubisz i daj się ponieść emocjom. Tańcz, skacz, czołgaj się, machaj nogami, kręć tyłkiem – czuj muzykę. Uda Ci się spalić trochę kalorii i osiągniesz maksymalny poziom szczęścia! Serio, ja czasem zamieniam się w tancerkę niczym z koncertu Beyonce i robię to na co tylko mam ochotę. Tylko pamiętaj niech taki taniec zostanie w Twoim pokoju nie szalej z nim na imprezie bo możesz wyglądać dość dziwnie!

3. Wystój się! Załóż najlepsze legginsy i top który będzie eksponował Twój biust, zwiąż włosy w pięknego kucyka stań przed lustrem i zobacz jaka jesteś piękna, ale nie popadaj w samo zachwyt. Pół godziny ćwiczeń sprawi, że kolejnego dnia będziesz jeszcze piękniejsza. Ej tylko nie rób sobie makijażu bo wtedy po ćwiczeniach możesz wyglądać jak panda – a chyba nie o to chodzi?

4. Zrób sobie zdjęcie na instagram. Jak już będziesz wyglądała jak w punkcie 3, to wyciągnij swojego smartfona i zrób sobie zdjęcie jedno, drugie, piąte i dwudzieste. Potem siądź spokojnie i nałóż dużo filtrów… no żebyś była jeszcze ładniejsza. Tylko pamiętaj o odpowiedniej pozie : wciągnij brzuch ( ale nie za mocno bo to widać na twarzy), wystaw prawą nogę delikatnie do przodu, lekko wypnij biodra, ułóż włosy na ramieniu, uśmiechnij się i pstrykaj do woli! Wrzucając zdjęcie pamiętaj o odpowiednich hasztagach #cwiczebolubie #fit #fitness #bedeszczupla #schudnę #gym – to ważne!

5. Pij wodę podczas ćwiczeń. Tylko pamiętaj o jakiejś odlotowej butelce, bidonie itp. Nie sprawi Ci radości picie wody ze zwykłej plastikowej butelki dlatego sięgnij po coś co jest naprawdę extra. Poszukaj na allegro albo na alliexpres czegoś co sprawi, że pokochasz pić wodę. Dodatkowo pobierz sobie aplikację na telefon która przypilnuje Cię abyś wypiła wystarczającą ilość wody.

6. Mieszaj treningi. Nie ćwicz ciągle tego samego. Po 35 dniu tego samego zestawu ćwiczeń padniesz ze znudzenia. Po pierwsze zwyczajnie, po ludzku znudzi Ci się to a po drugie to już nie będzie działać na Ciebie. Twój organizm tak się do tego przyzwyczai, że nie spocisz się ani troszeczkę – a chyba pot lejący się po plecach, czole ( i jeszcze czymś ) jest najlepszym potwierdzeniem tego, że to co zrobiłaś miało sens.

7. Jedz! Wymyśl sobie jakiś pyszny posiłek po treningu i niech on będzie Twoją motywacją! Nie mam na myśli tabliczki czekolady z bitą śmietaną, a np. pyszna pierś z kurczaka grillowana z ryżem albo makaron z marchewki ? Pamiętaj jedzenie jest bardzo ważne, a któż nie kocha jeść?

8. Znajdź swoje miejsce w sieci! Ważne jest aby mieć coś takiego gdzie w momencie zdołowania zajrzymy i tam znajdziemy motywacje, przepisy, cenne porady i jakieś totalne nowości! Idealnym miejscem jest blogowypamiętnik – znajdziesz na nim wszystko czego potrzebujesz aby stać się FIT GWIAZDĄ!

9. Planuj! Zrób sobie kartkę motywacji na cały miesiąc, kup/zrób sama planer treningowy, zapisuj, rozpisuj, rysuj i motywuj się. Ile razy ja pisałam sobie w plannerze „MUSISZ ZROBIĆ TRENING TY GRUBA ŚWINIO” 😀 . Ostatnio na mojej grupie Walczymy o lepsze ciało! ChzD 😉 jedna z dziewczyn zrobiła plan na 30 dni, zwykły do wydrukowania i… zrobił on szał :-D. Sama dzięki niemu miałam więcej motywacji!

 

Post Author: Paula Dowlasz

18 thoughts on “Jak zacząć ćwiczyć? | porady na cały tydzień

    Aneta

    (6 sierpnia 2018 - 08:18)

    Doskonałe rady, które zamierzam wdrażać, bynajmniej niektóre z nich. 🙂

      Paula Dowlasz

      (6 sierpnia 2018 - 08:50)

      Super 🙂

    Iwona

    (6 sierpnia 2018 - 08:34)

    Lubię sport, codziennie coś robię, ale zwykłych treningów nie lubię. Wiem jednak, że bez nich nie wyrzeźbi się ciała, niestety, a z motywacją i czasem jest niestety różnie. Pracuję nad tym, aby robić go zaraz po przebudzeniu, bo wtedy nic nie stanie mi na przeszkodzie, żeby go zrobić.

      Paula Dowlasz

      (6 sierpnia 2018 - 08:50)

      Trening zaraz po przebudzeniu – dla wielu jest super rozwiązaniem 🙂

    Bookendorfina Izabela Pycio

    (6 sierpnia 2018 - 08:50)

    Systematyczność, różnorodność, zabawa, to dla mnie klucze do aktywności fizycznej. 🙂

      Paula Dowlasz

      (6 sierpnia 2018 - 13:46)

      Ooo tak 🙂

    Marek

    (6 sierpnia 2018 - 13:29)

    Makaron z marchewki? Tego numeru to nie znam…

      Paula Dowlasz

      (6 sierpnia 2018 - 13:45)

      Przepis będzie pod koniec sierpnia 🙂

    Dorota

    (6 sierpnia 2018 - 14:10)

    Ja ćwiczę systematycznie od 3 lat, teraz to po prostu nałóg 😀
    Ale nigdy nie wrzucę zdjęć na portale, jakoś nie przekonuje mnie to 😉
    Grunt to samozaparcie, a po kilku tygodniach to już przyzwyczajenie i dobre samopoczucie pcha dalej.

      Paula Dowlasz

      (6 sierpnia 2018 - 17:00)

      Heheh no każdy ma inne podejście do portali 😛 Ja z IG jestem związana bardzo ;-D

    Zuzove

    (11 sierpnia 2018 - 11:27)

    Świetny post ! Chyba czas się wziąć za siebie, bardzo motywujące ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;*

    Kreacja

    (21 sierpnia 2018 - 14:39)

    Wspaniale się prezentujesz w tym kostiumie 😉

    marlena

    (21 sierpnia 2018 - 22:09)

    WOW!!Lubie cie czytac

    ania

    (22 sierpnia 2018 - 13:18)

    coś dla mnie :d

    DirDia

    (23 sierpnia 2018 - 10:45)

    Ja miałam tak, że przez 3 miesiące chodziłam i mówiłam, że trzeba zacząć, później przez miesiąc byłam co wieczór gotowa, jako że to „ten dzień”. aż po 4 miesiącach stało się, po miesiącu ćwiczeń nie da się przestać 😉

    aaadaa

    (23 sierpnia 2018 - 15:53)

    dobry brzuch masz:) widac fiiiitt

    Kasia

    (31 sierpnia 2018 - 12:45)

    Super, my też w tym roku kupiliśmy basen do ogródka. Fajna zabawa jest 🙂

      Paula Dowlasz

      (31 sierpnia 2018 - 13:00)

      Szkoda, że już koniec lata…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *