Błędy na początku odchudzania *uważaj*

Zaczynasz się odchudzać i czerpiesz informację od wszystkich dookoła? Uważaj bo łatwo możesz popełnić najprostsze błędy.

1. Nie ucinaj radykalne kalorii. Myślisz, że gdy zaczniesz jeść jabłko i banana dziennie to szybko schudniesz? G*wno prawda! Jedyne co możesz tym osiągnąć to osłabienie organizmu, brak witamin, siły i chęci. Pamiętaj kaloria, kalorii nie równa i możesz zjeść szybki obiad z mikrofalówki (gotowy)pochłaniając przy tym 750 pustych kalorii. A możesz zjeść mięsko, kaszę, warzywa, zupę i dać dla swojego organizmu potrzebne witaminy. Nie sięgaj zbyt często po gotowe: hamburgery, pizze, tortille, kurczaki, bułki itp. Wszystko możesz przygotować sobie sam w dużo zdrowszej wersji. Wybieraj zdrowo a Twoja sylwetka szybko ci podziękuję!

2. Nie daj się złamać jeśli nie jesteś siebie pewny – o czym mówię? O podjadaniu! Jeżeli Twoją zgubą (tak jak i moją) są słodycze, to musisz naprawdę im się nie dać. Nie wmawiaj sobie, że ten jeden batonik nic nie znaczy. Jasne raz na miesiąc/dwa zjedz sobie pączka, batona czy cokolwiek ale jeżeli do czegoś dążysz to postaw na daktyle, orzechy, suszone naturalnie owoce a zwykłym słodkościom powiedz NIE.

3. Nie wskakuj na wagę codziennie. Drugi dzień diety a Ty już ochoczo rano wskakujesz na wagę a tu BACH! +200g – załamka. Kolejnego dnia to samo, a tam znowu trochę mniej, trochę więcej i codziennie inna waga! Idzie się wkurzyć, idzie się nawet poddać. Dlatego ustal sobie, że każdego 10 dnia miesiąca się ważysz. W ciągu roku staniesz na wagę tylko 12 razy, gwarantuje to Ci mniej łez i stresu. Pamiętaj waga u kobiet jest zmienna ze względu na nasz cykl. W miesiącu waga może się wahać o naprawdę dobre 2/3kg i to nie ma znaczenia. Mierz się – to jest lepsze rozwiązanie.

4. Otwierasz lodówkę a tam same produkty „LIGHT”, otwierasz szafkę a tam wszystko „0 cukru”. Osoby będące na początku swojej drogi w walce o lepszą sylwetkę, często popełniają ten błąd i najczęściej wybierają właśnie takie produkty. Może i w takich płatkach śniadaniowych jest zero cukru, ale nadal są słodkie więc zastanów się JAK TO? Do takich produktów dodawanych jest wiele słodzików które są szkodliwe dla naszego organizmu. Jeżeli coś kosztuje 2zł to wiadome jest, że nie ma w tym nic a nic dobrego, a wielki napis „LIGHT” to jedynie chemia.

5. Zamiast wydawania miliona moment na produkty „LIGHT” zrób je sam! Zaopatrz się w podstawowe składniki: płatki owsiane, płatki kukurydziane, otręby, grykę prażoną, suszone owoce, miód, cukier brązowy, ksylitol, kakao,  ryż preparowany, sezam, cynamon, słonecznik – i miej te produkty zawsze u siebie w domu. Wystarczy, że dodasz do nich jogurt naturalny, kefir czy mleko i już możesz wyczarować super, extra, mega, turbo ZDROWE ŚNIADANIE! 

6. TRENING BEZ DIETY JEST JAK SEKS BEZ KOBIETY– otóż to! Nigdy nie wybieraj albo samej diety, albo samego treningu. Jedz zdrowo i ruszaj się, tylko wtedy osiągniesz wymarzone dla siebie efekty.

Post Author: Paula Dowlasz

4 thoughts on “Błędy na początku odchudzania *uważaj*

    Ilona

    (18 października 2018 - 12:08)

    W takim razie jestem spokojna , żadnego błędu nie popełniłam jeszcze 😉aczkolwiek rzadziej muszę na wagę wchodzić bo zawsze raz w tygodniu wskakuje 😆

    Izka

    (24 października 2018 - 05:58)

    ja na szczęście uczę się na błędach 🙂

    Bookendorfina Izabela Pycio

    (24 października 2018 - 15:07)

    Sama większość tych błędów popełniałam na drodze odchudzania, teraz już bardziej rozsądna jestem. 🙂

    krystynabozenna

    (8 listopada 2018 - 17:43)

    Na szczęście nie odchudzam sie , ale bardzo dobre rady ,
    tak też jest kiedy ludzie zmieniają dietę,
    robią podobne będy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *