Śniadanie – zawijas jajeczny * jestem FIT jem BOCZEK *

Śniadanie to moja ulubiona pora dnia, uwielbiam celebrować ten moment i wspominałam Wam już o tym np. tu [ K L I K ] . Na początku mojej przygody z odchudzaniem nie do końca wiedziałam co ja mogę jeść. Jadłam jajka gotowane, serek wiejski czy jajka w koszulkach non stop! Chleb – no czasami ale bez masła! Jajecznica – okey, ale bez boczku. Ale teraz już wiem, że nie muszę rezygnować z tłuszczu. TŁUSZCZ jest ważny dzięki niemu nasz organizm rozwija się prawidłowo! Jajko z kilkoma plastrami boczku? Jest całkiem okey. Boczek jest kaloryczny ale dodany do zbilansowanej i zdrowej potrawy jest naprawdę dobry! Jeżeli bardzo boisz się kalorii kupując boczek wybieraj ten bardziej mięsny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zawijas jajeczny – śniadanie w formie

 

Potrzebujesz:

  • jeden placek tortilli (kupiłam gotowe)
  • dwa jajka
  • cebula (zależy ile lubisz, ja dodałam dwie małe)
  • cztery plastry boczku (ja zawsze smażę we frytkownicy na gorące powietrze)
  • sos (u mnie domowy sok z cukinii)

 

Wykonanie:

  • cebulę podsmażam z jajkiem ( w tym czasie boczek smaży się we frytownicy)
  • placek tortilli podgrzewam na patelni z obu stron
  • podsmażony placek smaruję sosem, układam boczek i nakładam jajko z cebulą
  • zawijam (jak naleśnik), kroję na pół i jem!

 

 

Pamiętaj, że otwierając paczkę z plackami tortilli musisz je zjeść w ciągu ok. 3 dni. Przygotuj sobie menu tak aby ich nie zmarnować. 

  • śniadanie – zawijas jajeczny
  • obiad – tortilla z kurczakiem
  • kolacja – tortilla  z łososiem

Aby tortilla była zdrowsza rób domowe sosy. Jogurt naturalny? Ketchup z cukinii? 

Post Author: Paula Dowlasz

7 thoughts on “Śniadanie – zawijas jajeczny * jestem FIT jem BOCZEK *

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *