Ciąża – ćwiczenia II trymestr.

Ciąża II trymestr – aktywność.

Pod koniec września powstał artykuł dotyczący ćwiczeń w I trymestrze. Jako, że do rozwiązania zostało już kilkanaście dni to postanowiłam cofnąć się wspomnieniami do II trymestru i napisać Wam jak to było u mnie.

Wszystko co napisze jest moim przeżyciem. Konsultowałam każdą aktywność z lekarzem i to co się sprawdziło u mnie nie musi sprawdzić się u drugiej kobiety w ciąży.

Ciąża dla mnie jest łaskawa.

Mam nadzieję, że pisząc to zdanie nie zapeszę i ostatnie kilkanaście dni minie również miło. W pierwszym trymestrze wiecie jak było. Uważałam bo tak wolałam. Drugi trymestr rozpoczęłam od kupna karnetu na siłownie i ćwiczyłam trzy razy w tygodniu.

Wybierałam orbiterek, rowerek stacjonarny oraz bieżnie na której bardzo lubiłam chodzić a czasami truchtać. Na początku chodziłam na spinning gdzie miałam dopasowane tempo i intensywność do mnie. Później wybrałam indywidualne treningi ponieważ poranne godziny pasowały mi lepiej.

Ćwiczyłam po to aby się ruszać. Nie robiłam nic co by było zbyt intensywne, gdy miałam gorszy dzień trening odpuszczałam. Jednak po każdym takim treningu wychodziłam z siłowni z podwójną dawką energii. Tak jak często pisałam lub mówiłam na swoim instagramie ruch w ciąży to dla mnie przede wszystkim ogromny relaks dla mózgu.

www.pauladowlasz.pl

A dieta? Czy stosowałam też dietę?

Nie. Jeśli ktoś kojarzy słowo dieta z czymś co ma nas odchudzić to absolutnie nie. Odżywiałam się tak jak miałam na to ochotę. Staram się całą ciąże jeść tak jak przed czyli w 85% zdrowo a te 15% to są odstępstwa. Czy pozwalam sobie czasami na więcej? W II trymestrze nie ale w III wygląda to troszkę inaczej – ale o trzecim trymestrze napisze kiedy indziej :).

Uważam, że stan w jakim jestem czyli ciąża gdy przebiega dobrze i nie ma przeciwskazań można normalnie się ruszać. Jeszcze nie miałam dnia abym zaległa w łóżku a obiecywałam sobie, że listopad będę leżeć i leżeć no cóż… :). Oczywiście wszystko zależy od kobiety od tego czy ma ochotę na sport, potrzebę poruszania się i czy lubi to. Bo akurat w ciąży nie powinnyśmy się do niczego zmuszać.

Zapraszam do mnie:

mój instagram – KLIK

moja grupa odchudzająca – KLIK

moje vinted -sprzedaje za grosze – KLIK

Zapraszam na poprzedni artykuł:

Magda Gessler wysłała mi paczkę? Kto z Nas nie zna Magdy Gessler, jej Kuchenne Rewolucje na zawsze zapiszą się w historii. Aby zarezerwować stolik w jednej z restauracji Magdy trzeba bardzo się postarać. Dlatego mocno ucieszyłam się gdy dostałam paczkę z przysmakami z jej restauracji, dodatkowo restauracji która jest bardzo blisko mnie bo mowa tutaj o Schronisku Smaków w Bukowinie Tatrzańskiej.

Post Author: Paula Dowlasz

10 thoughts on “Ciąża – ćwiczenia II trymestr.

    Bajeczna Mamuśka

    (26 listopada 2020 - 15:56)

    Ja do końca mojej pierwszej ciąży byłam aktywna fizycznie (czego o dwóch kolejnych ciążach już powiedzieć nie mogę), ale jeśli chodzi o dietę, to żadnej nie stosowałam 🙂 jadłam, na co miałam ochotę, ale też obyło się bez dziwnych zachcianek

    TosiMama

    (26 listopada 2020 - 22:42)

    Wykonywałam jakieś ćwiczenia z magazynów dla ciężarnych, ale zdecydowanie bardziej wolałam spacerować niż ćwiczyć w domu.

      Paula Dowlasz

      (27 listopada 2020 - 09:45)

      A ja mam całkowicie odwrotnie spacery totalnie mnie nie interesują 😀

        Agaman

        (30 listopada 2020 - 11:50)

        Sporo przydatnych informacji i rad. Warto zapamietac 🙂

    Karolina/Nasze Bąbelkowo

    (27 listopada 2020 - 08:44)

    Super,że dzielisz się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami. Na pewno okażą się przydatne dla niejednej przyszłej mamy.

    alexxiape

    (27 listopada 2020 - 09:33)

    Nie jestem w ciąży ani nie planuję być w najbliższym czasie , ale wpis ciekawy i na pewno przyda się nie jednej młodej mamie ?

    Aneta

    (27 listopada 2020 - 09:39)

    Nie tylko w ciąży nie powinno się do niczego zmuszać. 🙂 Twoje przemyślenia mogą wesprzeć i inne przyszłe mamy. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. ❤️

    Szlak Za Szlakiem

    (30 listopada 2020 - 11:07)

    Ciężko mi się wypowiadać w tej kwestii, ponieważ jeszcze nie byłam w ciąży. Jednak, gdy to się stanie to chciałabym zachować aktywność. Oczywiście w granicach rozsądku i bezpieczeństwa.

    Koralina

    (30 listopada 2020 - 13:29)

    ja podczas obu ciąż w ogóle nie byłam aktywna fizycznie, ale i kiedy nie byłam w ciąży też jakoś nie kwapiłam się do cwiczeń ;-). Teraz to co innego, polubiłam ćwiczenia i ćwiczę codziennie 🙂

    […] było wyjście na siłownie dlatego nawet w ciąży bywałam tam często (ćwiczenia I trymestr, ćwiczenia II trymestr, ćwiczenia III trymestr ) . Gdy siłownie zostały zamknięte trzeba było od nowa uruchomić […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *